Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
899 130 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 19:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.1 (219) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 BRAGHIŞ, Maria. Parteneriatul şcoală-familie-comunitate: o componentă esenţială în organizarea şcolii şi a clasei de elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 42-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583334 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583334 | ||||||
CZU: 37.018.1 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Parteneriatul educaţional constituie un angajament de colaborare şi cooperare în acţiunea de formare şi educare a personalităţii copilului. Relaţia dintre şcoală, familie şi comunitate are un rol determinant în cadrul comunităţii educative. Unul dintre obiectivele şcolilor ar trebui să fie încurajarea familiilor şi stabilirea acordurilor de parteneriat pentru învăţare, şcoala şi familia devenind parteneri egali în asigurarea succesului elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, proces educaţional, competenţe parentale, părinţi, actori educativi comunitari, partnership, educational process, parental competences, parents, community educational stakeholders |
||||||
|