Parteneriatul şcoală-familie-comunitate: o componentă esenţială în organizarea şcolii şi a clasei de elevi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
899 130
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 19:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.1 (219)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
BRAGHIŞ, Maria. Parteneriatul şcoală-familie-comunitate: o componentă esenţială în organizarea şcolii şi a clasei de elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 42-46. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583334
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455

Parteneriatul şcoală-familie-comunitate: o componentă esenţială în organizarea şcolii şi a clasei de elevi

The School-Family-Community Partnership as a Crucial Component of School and Class Organizing

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583334
CZU: 37.018.1

Pag. 42-46

Braghiş Maria
 
Școala-Grădiniță Nr. 226
 
 
Disponibil în IBN: 6 februarie 2020


Rezumat

Parteneriatul educaţional constituie un angajament de colaborare şi cooperare în acţiunea de formare şi educare a personalităţii copilului. Relaţia dintre şcoală, familie şi comunitate are un rol determinant în cadrul comunităţii educative. Unul dintre obiectivele şcolilor ar trebui să fie încurajarea familiilor şi stabilirea acordurilor de parteneriat pentru învăţare, şcoala şi familia devenind parteneri egali în asigurarea succesului elevilor.

The educational partnership represents a commitment of collaboration and cooperation in the action of training and educating a child. The relationship between school, family, and the local community plays a decisive role in the educational environment. One of the school’s goals ought to be encouraging families and establishing partnership agreements for learning, in order to become equal partners in the student’s success.

Cuvinte-cheie
parteneriat, proces educaţional, competenţe parentale, părinţi, actori educativi comunitari,

partnership, educational process, parental competences, parents, community educational stakeholders