Particularităţile managementului curriculumului şcolar la nivel instituţional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
894 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 20:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (482)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Particularităţile managementului curriculumului şcolar la nivel instituţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 6-10. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583224
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455

Particularităţile managementului curriculumului şcolar la nivel instituţional

The Specifics of School Curriculum Management at Institutional Level

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583224
CZU: 37.091

Pag. 6-10

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 februarie 2020


Rezumat

Articolul este dedicat problemei managementului curriculumului la nivel instituţional, accentul fiind pus pe identificarea condiţiilor organizaţionale, psihologice, metodologice de implementare eficientă a curriculumului şcolar. Se descriu pe larg tipurile de activităţi manageriale şi pedagogice ce ţin de implementarea curriculumului şcolar şi sunt incluse sugestii pentru manageri şi cadre didactice privind realizarea acestui proces. Pentru prima dată, se propune un concept de monitorizare continuă a funcţionalităţii curriculumului prin aplicarea/completarea de către profesori a unui registru, în care se vor fixa punctele vulnerabile ale curriculumului şcolar.

The article is dedicated to the problem of curriculum management at institutional level, the emphasis being placed on identifying the organizational, psychological, and methodological conditions for an efficient implementation of the school curriculum. The article also details the types of managerial and pedagogical activities pertaining to curriculum implementation and provides valuable suggestions for managers and teachers in this respect. For the first time, a concept of continuous monitoring of the functionality of the curriculum is proposed, which is to be fulfilled by having the teachers fill in a register listing the vulnerable points of the curriculum

Cuvinte-cheie
curriculum, managementul curriculumului, implementarea curriculumului, monitorizarea curriculumului, program strategic,

curriculum, curriculum management, curriculum implementation, curriculum monitoring, strategic program