Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
894 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 20:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Particularităţile managementului curriculumului şcolar la nivel instituţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 6(118), pp. 6-10. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3583224 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(118) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3583224 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 6-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemei managementului curriculumului la nivel instituţional, accentul fiind pus pe identificarea condiţiilor organizaţionale, psihologice, metodologice de implementare eficientă a curriculumului şcolar. Se descriu pe larg tipurile de activităţi manageriale şi pedagogice ce ţin de implementarea curriculumului şcolar şi sunt incluse sugestii pentru manageri şi cadre didactice privind realizarea acestui proces. Pentru prima dată, se propune un concept de monitorizare continuă a funcţionalităţii curriculumului prin aplicarea/completarea de către profesori a unui registru, în care se vor fixa punctele vulnerabile ale curriculumului şcolar. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, managementul curriculumului, implementarea curriculumului, monitorizarea curriculumului, program strategic, curriculum, curriculum management, curriculum implementation, curriculum monitoring, strategic program |
||||||
|