Aspecte metodologice pentru optimizarea învăţământului continuu al funcţionarilor publici
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
544 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-04 00:14
SM ISO690:2012
GHERMAN, Teodora. Aspecte metodologice pentru optimizarea învăţământului continuu al funcţionarilor publici. In: Teoria şi practica administrării publice, 23 mai 2014, Chișinău. Chisinau, Moldova: 2014, pp. 380-382. ISBN 978-9975-4241-9-6..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria şi practica administrării publice 2014
Conferința "Teoria şi practica administrării publice"
Chișinău, Moldova, 23 mai 2014

Aspecte metodologice pentru optimizarea învăţământului continuu al funcţionarilor publici

Methods and applications to optimize continuous education of civil servants

Методологические аспекты оптимизации непрерывного обучения государственных служащих


Pag. 380-382

Gherman Teodora
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2020


Rezumat

The expansion of Web 2 technologies in social, economic and economic globalization virtual space causes radical changes in the organization of education and methodologies of transmission and assimilation of knowledge, including participatory-collaborative methods that can provide Web 2 technologies. This article highlights aspects of ID methods, analyzed the theoretical parts, pedagogical and methodological design and implementation of lifelong learning educational products for civil servants and look praxiological Web 2 technologies and their impact on education will continuously.