Formarea competențelor profesionale prin portofoliu la studenți din perspectiva educației incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
682 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-11 13:49
SM ISO690:2012
SCRIPA, Tatiana. Formarea competențelor profesionale prin portofoliu la studenți din perspectiva educației incluzive. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 114-120. ISBN 978-9975-76-250-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Formarea competențelor profesionale prin portofoliu la studenți din perspectiva educației incluzive


Pag. 114-120

Scripa Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Rezumat

 Alcătuirea de portofolii individuale și de grup reprezintă o activitate importantă în instruire şi evaluare pentru toate disciplinele de studii, cât și de practică pedagogică  în condițiile educației inclizive. De asemenea, pentru student portofoliul reprezintă un instrument valoros de evaluare și autoevaluare  a competențelor de specialitate, psihopedagogice și manageriale, de motivare prin aprecierea rezultatelor obținute, cât și de planificare a procesului de instruire din pespectiva educației inclusive.

 Individual and group portfolios development represents both an important activity in teaching and evaluation process for all subjects, and the pedagogical practice for the inclusive education. For the student, the portfolio is a valuable tool for evaluation and self-evaluation of such competencies as specialty competencies, psychopedagogical and managerial, motivation competencies for the assessment of the obtained results, and teaching process planning from inclusive education perspective. Key-words: competencies, individual portfolio, group portfolio, inclusive education.

Cuvinte-cheie
competențe, portofoliu individual, portofoliu de grup, educație incluzivă