Articolul precedent |
Articolul urmator |
706 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-20 12:35 |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 61-68. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 61-68 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul dat reflectă fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. În acest context, modelul pedgogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) a activităţii de învăţare la studenţi include o serie de elemente interconectate, care formează o totalitatea integrată și prezintă un sistem de elemente interdependente. |
|||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți"> <meta name="citation_author" content="Laşcu Lilia"> <meta name="citation_publication_date" content="2018"> <meta name="citation_collection_title" content="Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"> <meta name="citation_volume" content="Vol. 3"> <meta name="citation_firstpage" content="61"> <meta name="citation_lastpage" content="68"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/61-68_10.pdf">