Articolul precedent |
Articolul urmator |
726 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 14:51 |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 61-68. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 61-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat reflectă fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. În acest context, modelul pedgogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) a activităţii de învăţare la studenţi include o serie de elemente interconectate, care formează o totalitatea integrată și prezintă un sistem de elemente interdependente. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Laşcu, L.N.</dc:creator> <dc:date>2018</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul dat reflectă fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. În acest context, modelul pedgogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) a activităţii de învăţare la studenţi include o serie de elemente interconectate, care formează o totalitatea integrată și prezintă un sistem de elemente interdependente.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article reflects the conceptual foundation of the pedagogical model of self-management competence in learning to modern students. In this context, the pedagogical model of self-management competence (MPFCSM) of student learning activity includes a series of interconnected elements, which form an integrated totality and present a system of interdependent elements.</p></dc:description> <dc:source>Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective (Vol. 3) 61-68</dc:source> <dc:title>Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>