Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
728 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 14:51
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 61-68. ISBN 978-9975-76-250-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți


Pag. 61-68

Laşcu Lilia
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul dat reflectă fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. În acest context, modelul pedgogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) a activităţii de învăţare la studenţi include o serie de elemente interconectate, care formează o totalitatea integrată și prezintă un sistem de elemente interdependente.

This article reflects the conceptual foundation of the pedagogical model of self-management competence in learning to modern students. In this context, the pedagogical model of self-management competence (MPFCSM) of student learning activity includes a series of interconnected elements, which form an integrated totality and present a system of interdependent elements.

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Laşcu, L.N.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de &icirc;nvățare la studenți</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2018</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-250-2</relatedIdentifier>
<dates>
<date dateType='Issued'>2018</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul dat reflectă fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de &icirc;nvățare la studenții moderni. &Icirc;n acest context, modelul pedgogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) a activităţii de &icirc;nvăţare la studenţi include o serie de elemente interconectate, care formează o totalitatea integrată și prezintă un sistem de elemente interdependente.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article reflects the conceptual foundation of the pedagogical model of self-management competence in learning to modern students. In this context, the pedagogical model of self-management competence (MPFCSM) of student learning activity includes a series of interconnected elements, which form an integrated totality and present a system of interdependent elements.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>