Articolul precedent |
Articolul urmator |
728 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 14:51 |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 61-68. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 61-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat reflectă fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. În acest context, modelul pedgogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) a activităţii de învăţare la studenţi include o serie de elemente interconectate, care formează o totalitatea integrată și prezintă un sistem de elemente interdependente. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Laşcu, L.N.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat din Tiraspol, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenți</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-250-2</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2018</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul dat reflectă fundamentarea conceptuală a modelului pedagogic de formare a competenței de self-management a activității de învățare la studenții moderni. În acest context, modelul pedgogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) a activităţii de învăţare la studenţi include o serie de elemente interconectate, care formează o totalitatea integrată și prezintă un sistem de elemente interdependente.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article reflects the conceptual foundation of the pedagogical model of self-management competence in learning to modern students. In this context, the pedagogical model of self-management competence (MPFCSM) of student learning activity includes a series of interconnected elements, which form an integrated totality and present a system of interdependent elements.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>