Articolul precedent |
Articolul urmator |
961 97 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 10:48 |
SM ISO690:2012 GLAVAN, Aurelia. Analiza consecințelor stresului ocupațional asupra performanțelor cadrelor didactice prin intermediul unui model integrativ stres-performanță . In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 53-57. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 53-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, stresul a devenit un fenomen tot mai răspândit. Stresul este privit ca un răspuns la o situaţie în care indivizii sunt incapabili să îndeplinească cerinţele care li se solicită. Stresul ocupaţional nu este doar presiunea de la locul de muncă, el este un factor ce influenţează întreaga viaţă şi trebuie privit din mai multe perspective: încărcarea muncii, relaţiile la locul de muncă, structura şi climatul organizaţional, ambiguitatea de rol şi conflictul de rol, oportunităţi pentru dezvoltarea carierei, relaţia muncă-familie. Stresul se poate manifesta în diferite moduri. Simptomele stresului pot fi împărţite în trei grupe principale: fiziologice, psihologice şi comportamentale. |
||||||
Cuvinte-cheie stresul ocupaţional, factori de stres, efectele stresului, model integrativ, occupational stress, stress factors, stress effects, integrative model |
||||||
|