Articolul precedent |
Articolul urmator |
914 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 21:29 |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, ARSENOV, Gabriela. Diminuarea comportamentului deviant la adolescenții moderni. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 15-24. ISBN 978-9975-76-250-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se elucidează actualitatea problemei diminuării comportamentului deviant la adolescentinii secolului XXI. Se prezintă instrumentele de identificare a adolescenților cu devianță comportamentală, precum și rezultatele implementării acestora. Prioritate se acordă în acest articol descrierii a 8 ședințe de training organizate cu adolescenții ce dețin comportament decent, cât și cei atestați cu anumite carențe comportamentale. Descrierea ședințelor de training implică modalitățile de respectare a câtorva condiții psihopedagogice cu impact facil asupra diminuării comportamentului deviant al subiecților implicați în experimentul formativ. Rezultatele curente expuse denotă randamentul valoric al trainingului în remedierea conduitei deviante a adolescenților. |
||||||
|