Diminuarea comportamentului deviant la adolescenții moderni
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
914 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 21:29
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, ARSENOV, Gabriela. Diminuarea comportamentului deviant la adolescenții moderni. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 15-24. ISBN 978-9975-76-250-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Diminuarea comportamentului deviant la adolescenții moderni


Pag. 15-24

Botnari Valentina, Arsenov Gabriela
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Rezumat

În articol se elucidează actualitatea problemei diminuării comportamentului deviant la adolescentinii secolului XXI. Se prezintă instrumentele de identificare a adolescenților cu devianță comportamentală, precum și rezultatele implementării acestora. Prioritate se acordă în acest articol descrierii a 8 ședințe de training organizate cu adolescenții ce dețin comportament decent, cât și cei atestați cu anumite carențe comportamentale. Descrierea ședințelor de training implică modalitățile de respectare a câtorva condiții psihopedagogice cu impact facil asupra diminuării comportamentului deviant al subiecților implicați în experimentul formativ. Rezultatele curente expuse denotă randamentul valoric al trainingului în remedierea conduitei deviante a adolescenților.

The present study reveals the latest developments on deviant behavior in the teenagers of the 21st century. The tools for identifying teenagers with deviant behavior, as well as the results of their implementation are presented. The article prioritizes eight training sessions organized with teenagers with decent behavior, as well as with teenagers with certain behavioral deficiencies. The description of the training sessions presents the way a number of psycho-pedagogical conditions are respected so that they reduce the deviant behavior of the subjects involved in the formative experiment. The research outcomes indicate the efficiency of the training in remediating the deviant behavior of the teenagers.