Articolul precedent |
Articolul urmator |
631 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 14:58 |
SM ISO690:2012 SOLOMATIN, Ala, VACULOVSCHI, Elena, CARTAVÎH, Tatiana. Particularităţile marketingului relaţional pe piaţa organizaţională. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. 21, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia a 21-a , pp. 99-105. ISBN 978-9975-75-968-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Ediţia a 21-a , 2019 |
||||||
Conferința "Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii" 21, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
JEL: М31 | ||||||
Pag. 99-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is about marketing relationships in the industrial market. The definition of relationship marketing is considered, a classification of North American relationship marketing is proposed, North European and British scientific schools. The key features of marketing relationships in the industrial market are presented in national practice. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, relationship marketing, suppliers, intercompany relationship, relationship marketing development |
||||||
|