Particularităţile marketingului relaţional pe piaţa organizaţională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
631 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 14:58
SM ISO690:2012
SOLOMATIN, Ala, VACULOVSCHI, Elena, CARTAVÎH, Tatiana. Particularităţile marketingului relaţional pe piaţa organizaţională. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. 21, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia a 21-a , pp. 99-105. ISBN 978-9975-75-968-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 21-a , 2019
Conferința "Competitivitate şi inovare în economia cunoaşterii"
21, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Particularităţile marketingului relaţional pe piaţa organizaţională

JEL: М31

Pag. 99-105

Solomatin Ala, Vaculovschi Elena, Cartavîh Tatiana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Rezumat

This article is about marketing relationships in the industrial market. The definition of relationship marketing is considered, a classification of North American relationship marketing is proposed, North European and British scientific schools. The key features of marketing relationships in the industrial market are presented in national practice.  

Cuvinte-cheie
marketing, relationship marketing, suppliers, intercompany relationship, relationship marketing development