Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
549 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 12:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.035 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 3(43), pp. 101-109. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(43) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale

La méthodologie de valorisation l'environnement scolaire dans le contexte de l'education sociale

CZU: 37.016:37.035

Pag. 101-109

Mogîldea (Iuzu) Iulianna
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2020


Rezumat

Mediul școlar exercită o multitudine de influențe asupra personalității elevilor în dezvoltare. Dacă acest mediu ar fi privit din perspectiva educației sociale, atunci finalitatea lui ar fi ca în clasa de elevi să se instaureze relații de colaborare în procesul de învățare și elevii să fie înzestrați cu competență socială. Astfel, un imperativ categoric al timpului nostru este utilizarea unei metodologii specifice educației sociale în cadrul mediului școlar, care va contribui în mod substanțial la ameliorarea și îmbunătățirea administrării relațiilor sociale în procesul de învățare.

L'environnement scolaire exerce une multitude d'influences sur la personnalité des élèves en développement. Si cet environnement doit être envisagé du point de vue de l’éducation sociale, son objectif serait alors de placer les élèves dans des relations d’apprentissage collaboratives et de doter les élèves de compétences sociales. Ainsi, l’utilisation d’une méthodologie spécifique d’éducation sociale donc un impératif de notre époque, il contribuera considérablement à l'amélioration des relations sociales dans le processus d'apprentissage.

Cuvinte-cheie
mediu de învățare, interactivitate, relații de colaborare, înțelegere, competenţă socială, stare de bine, susținere, securitate,

environnement d'apprentissage, interactivité, collaboration, compréhension, compétence sociale, bien-être, support, sécurité