Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
549 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 12:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.035 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Metodologia valorificării mediului școlar în contextul educației sociale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 3(43), pp. 101-109. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||
Numărul 3(43) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||
|
|||||
CZU: 37.016:37.035 | |||||
Pag. 101-109 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Mediul școlar exercită o multitudine de influențe asupra personalității elevilor în dezvoltare. Dacă acest mediu ar fi privit din perspectiva educației sociale, atunci finalitatea lui ar fi ca în clasa de elevi să se instaureze relații de colaborare în procesul de învățare și elevii să fie înzestrați cu competență socială. Astfel, un imperativ categoric al timpului nostru este utilizarea unei metodologii specifice educației sociale în cadrul mediului școlar, care va contribui în mod substanțial la ameliorarea și îmbunătățirea administrării relațiilor sociale în procesul de învățare. |
|||||
Cuvinte-cheie mediu de învățare, interactivitate, relații de colaborare, înțelegere, competenţă socială, stare de bine, susținere, securitate, environnement d'apprentissage, interactivité, collaboration, compréhension, compétence sociale, bien-être, support, sécurité |
|||||
|