Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
865 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 21:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
785.161.03 (11) |
Muzică instrumentală. Muzică simfonică. Gruparea instrumentelor. Muzică pentru ansamblu (274) |
SM ISO690:2012 TCACENCO, Victoria. Jazzul în contextul postmodernismului: repere teoretice. In: Arta , 2019, nr. 2(AAV), pp. 60-63. ISSN 2345-1181. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3597250 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Arta | ||||||
Numărul 2(AAV) / 2019 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3597250 | ||||||
CZU: 785.161.03 | ||||||
Pag. 60-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă are drept scop de a introduce în circuitul ştiinţific naţional unele teorii care tratează specificul jazzului la etapa actuală a evoluţiei acestuia prin prisma teoriei şi practicii postmodernismului. Sunt prezentate şi analizate succint unele concepte, care pot completa baza metodologică a lucrărilor dedicate analizei fenomenelor jazzului naţional la confluenţa secolelor XX-XXI. Pe baza conceptelor cercetătorilor internaţionali se evidenţiază un aparat ştiinţific veridic aprobat în analiza fenomenelor jazzistice universale. Printre ele sunt evidenţiate procedee de intertextualitate, deconstrucţia semnificaţiilor artistice şi culturale, recodificare semantică şi alte procedee. |
||||||
Cuvinte-cheie jazz, postmodernism, intertextualitate, deconstrucție, recodificare, jazz, postmodernism, intertextuality, deconstruction, re-codification |
||||||
|