Motivaţia de a învăţa la studenţi – prerogativă a procesului educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
878 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 16:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.947.5:378.14-057.874 (1)
Psihologie (3396)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576)
SM ISO690:2012
PURICI, Ion. Motivaţia de a învăţa la studenţi – prerogativă a procesului educațional. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 4, pp. 134-141. ISBN 978-9975-76-269-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Motivaţia de a învăţa la studenţi – prerogativă a procesului educațional

CZU: 159.947.5:378.14-057.874

Pag. 134-141

Purici Ion12
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 ianuarie 2020


Rezumat

 It is studied the problem of the formation and the influence of the motivation to learn the students in general and in particular those from the non-budgetary institutions. Studying in complex the content and the structural particularities of the motivation of the students from the nonbudgetary universities allowed to highlight three categories of students. Each category of students has its own specificity in forming motivation to learn. Recommendations are proposed for the psychological and pedagogical support of the students in the given categories

Cuvinte-cheie
motivation, students, non-bugetary, instution, educational process