Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
614 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 12:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624+343.62 (1) |
Psihologie socială (944) |
Infracțiuni împotriva persoanei (297) |
SM ISO690:2012 POSTOVAN, Olga. Accepțiuni generale privind factorii generatori ai violenţei şcolarei. In: Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice, 2015, nr. XV(1), pp. 112-118. ISSN 1857-0976. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anale ştiinţifice ale Academiei „Ştefan cel Mare” a MAI al RM: ştiinţe juridice | |||||
Numărul XV(1) / 2015 / ISSN 1857-0976 | |||||
|
|||||
CZU: 316.624+343.62 | |||||
Pag. 112-118 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Violenţa, inerentă naturii umane, este omniprezentă în societate şi îmbracă diferite forme de manifestare. Ca parte integrantă a comunităţii, mediul educaţional preia o parte a tensiunilor şi este, la rîndul său, un cadru generator de diferite tipuri de tensiuni. Fără îndoială, violenţa în şcoli nu este un fenomen nou, ea însoţind praxisul educaţional de la începuturile sale, este însă mai cunoscută prin contribuţia mass-media şi prin permeabilitatea dobîndită de instituţiile de învăţămînt în noul context al globalizării. |
|||||
Cuvinte-cheie violență școlară, violenţă socială, violenţă cotidiană, praxis educaţional, școlaritate, personalitatea elevului, mediu şcolar, factori biologici, factori sociologici, factori psihologici, violenţa în mass-media, school violence, social violence, everyday (diurnal) violence, educational praxis, schooling, student personality, school environment, biological factors, sociological factors, psychological factors, violence in the media |
|||||
|