Particularitățile managementului calității la întreprinderile naționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
625 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-12-05 20:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6:334.72(478) (3)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (138)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (968)
SM ISO690:2012
VICOL, Daniel. Particularitățile managementului calității la întreprinderile naționale. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 192-196. ISBN 978-9975-50-197-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 12, 2017
Colocviul "Interuniversitaria"
12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016

Particularitățile managementului calității la întreprinderile naționale

CZU: 005.6:334.72(478)

Pag. 192-196

Vicol Daniel
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Traditionally, the international standards of quality are playing a decisional role in organization, leading, and the frequencies of management actions which are undertaked by contemporary businesses to achieve the "perfection" in quality control of their products. The purpose of this article is to capture specific way implementation of quality management systems in the Moldovan economy, describing new features, standards on the role in the national economy as well as their gesturing to open new markets for entrepreneurs activation in Republic of Moldova

Cuvinte-cheie
Quality, ISO 9000, ISO 9001:2000 Cerify, Quality Management System, GLOBALGAP standards in Republic of Moldova.