Hörtexte als Sprechanlass
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
558 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-29 20:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2'243 (5)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119)
SM ISO690:2012
TRINCA, Daniela. Hörtexte als Sprechanlass. In: Interuniversitaria, Ed. 12, 26 mai 2016, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 12, pp. 88-92. ISBN 978-9975-50-197-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 12, 2017
Colocviul "Interuniversitaria"
12, Bălți, Moldova, 26 mai 2016

Hörtexte als Sprechanlass

CZU: 37.02:811.112.2'243

Pag. 88-92

Trinca Daniela
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Premisa fundamentală pentru formarea capacităţii de a comunica în limba străină este deprinderea de a percepe şi a înţelege cele spuse de interlocutor, altfel, spus, audierea mesajului. Audierea are drept scop formarea deprinderii de a înţelege despre ce se relatează şi de a reacţiona adecvat la cele auzite. În timpul audierii se dezvoltă deprinderea de a cunoaşte limba vie cu multiple nuanţe de pronunţare individuală. Audierea este o activitate lingvistică receptivă, orientată spre receptarea auditivă a mesajului în situaţii reale de comunicare.

Cuvinte-cheie
audiere, lecţie, proces de asimilare a limbii, abilități de comunicare de bază.