Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
706 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 18:47
SM ISO690:2012
VOLONTIR, Nina, PUŢUNTICĂ, Anatolie. Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 119-126. ISBN 978-9975-76-273-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. III, nr.1, 2019
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019

Studiul competenței de lectură a studenților în seminarul de teoria și metodologia geografiei


Pag. 119-126

Volontir Nina, Puţuntică Anatolie
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

În lucrare se prezintă un experiment didactic, care a avut ca scop formarea și dezvoltarea competenţei studenţilor de a lectura un text, în mod individual, în cadrul unui seminar de Teoria și Metodologia Geografiei. În seminar s-a urmărit ca studenţii să dobândească competenţa de lectură, utilizând tehnica SINELG (Sistem Interactiv de Notare pentru Eficientizarea Lecturii și Gândirii). După finalizarea sarcinilor de lucru realizate de către studenți, s-a analizat activitatea studenților, procesul de lectură, de învăţare şi rezultatele obținute.

Cuvinte-cheie
experiment didactic, tehnici interactive, tehnica SINELG