Articolul precedent |
Articolul urmator |
687 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 20:51 |
SM ISO690:2012 CEBAN, Veronica. Actualitatea politicilor educaționale în domeniul educației parentale. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 70-76. ISBN 978-9975-76-273-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. III, nr.1, 2019 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 70-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimii ani interesul cercetătorilor din diferite domenii precum: sociologie, pedagogie, psihologie, pedagogia familiei, medicină etc, a crescut considerabil față de instituția socială primară, familia. Acest interes sporit se datorează mai multor factori, cum ar fi: schimbările economice, politice, juridice și tehnologice în masă; emigrarea a unuia dintre soți peste hotarele țării în scopul îmbunătățirii aspectului financiar al familiei; creșterea vârstei medii la căsătorie; nașterea copiilor în afara căsătoriei; creșterea ratei divorțurilor și a familiilor recăsătorite; dezvoltarea și acceptarea fenomenului căsătoriilor de homosexuali etc, în fond au destabilizat și devalorizat familia, ca agent educativ și axiologic primordial. Astfel, lucrarea dată este importantă și valoroasă datorită aspectelor teoretice identificate și analizate, a politicilor educaționale, care au drept scop susținerea și promovarea programelor de educație parentală în vederea formării și consolidării competențelor parentale pozitive în educația copiilor. |
||||||
Cuvinte-cheie familie, politici educaţionale, competenţe parentale, educație parentală |
||||||
|