Articolul precedent |
Articolul urmator |
734 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 19:17 |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Strategii și modalități de dezvoltare a competențelor transversale ale elevilor în cadrul orelor de istorie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc: Culegere de studii. Materialele Congresului Știinţific Internaţional Polono-Moldo-Român: Educaţie-PoliticăSocietate, 1-4 aprilie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. III, nr.1, pp. 60-66. ISBN 978-9975-76-273-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. III, nr.1, 2019 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 1-4 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 60-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În sec. al XXI- secolul cunoașterii, în educație se produc transformări majore. Este vorba despre relațiile de transversalitate și integralitate. Prin integrare putem înțelege „acțiunea de a asocia diferite obiecte de studiu, din același domeniu sau din domenii diverse, într-una și aceeași planificare a învățării”. Sinonimele pentru integrare sunt: fuziune, armonizare, încorporare, unificare și coeziune. Pentru a dezvolta competențele transversale vom aplica diverse strategii didactice: lucrul cu sursele istorice, jocul de rol, reflecția personală, problematizarea etc. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, transdisciplinaritate, transversalitate, integralitate, interdisciplinaritate, competences, transdisciplinarity, transversality, integrity, interdisciplinarity |
||||||
|