Articolul precedent |
Articolul urmator |
541 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-01-16 10:09 |
SM ISO690:2012 BEN HAMOO, Miriam. The impact of immigrant communities on the education system in Israel: a comparison view to the Black Sea countries. In: Probleme geopolitice şi istorico-geografice ale Bazinului Mării Negre, 4 iunie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Relații Internaționale din Moldova, 2019, pp. 261-268. ISBN 978-9975-3076-7-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme geopolitice şi istorico-geografice ale Bazinului Mării Negre 2019 | ||||||
Conferința "Probleme geopolitice şi istorico-geografice ale Bazinului Mării Negre" Chişinău, Moldova, 4 iunie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 261-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunitățile de imigranți pe care Asher le-a adus în ultimii 20 de ani au avut un impact semnificativ asupra sistemului educațional israelian. Acest articol va examina în detaliu diferitele influențe exprimate pe plan educațional, cultural și chiar economic. Articolul va analiza tendințele și fenomenele sociale care au condus la o schimbare în politică și legislație pentru a absorbi cel mai bine comunitățile de imigranți din Israel. Cadrul articolului va fi comparat cu absorbția rezidenților străini în țările din jurul Mării Negre. |
||||||
Cuvinte-cheie sistemul de învăţământ, globalizarea, studenții străini, imigraţia, education system, globalization, foreign students, Immigra-tion |
||||||
|