Impactul comunităţilor de imigranţi asupra sistemului educaţional din Israel: o perspectivă de comparaţie cu ţările din regiunea Mării Negre
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
541 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-16 10:09
SM ISO690:2012
BEN HAMOO, Miriam. The impact of immigrant communities on the education system in Israel: a comparison view to the Black Sea countries. In: Probleme geopolitice şi istorico-geografice ale Bazinului Mării Negre, 4 iunie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Relații Internaționale din Moldova, 2019, pp. 261-268. ISBN 978-9975-3076-7-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme geopolitice şi istorico-geografice ale Bazinului Mării Negre 2019
Conferința "Probleme geopolitice şi istorico-geografice ale Bazinului Mării Negre"
Chişinău, Moldova, 4 iunie 2019

Impactul comunităţilor de imigranţi asupra sistemului educaţional din Israel: o perspectivă de comparaţie cu ţările din regiunea Mării Negre

The impact of immigrant communities on the education system in Israel: a comparison view to the Black Sea countries


Pag. 261-268

Ben Hamoo Miriam
 
Institute of International Relations of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2020


Rezumat

Comunitățile de imigranți pe care Asher le-a adus în ultimii 20 de ani au avut un impact semnificativ asupra sistemului educațional israelian. Acest articol va examina în detaliu diferitele influențe exprimate pe plan educațional, cultural și chiar economic. Articolul va analiza tendințele și fenomenele sociale care au condus la o schimbare în politică și legislație pentru a absorbi cel mai bine comunitățile de imigranți din Israel. Cadrul articolului va fi comparat cu absorbția rezidenților străini în țările din jurul Mării Negre.

The immigrant communities that Asher arrived in over the last 20 years have had a significant impact on the Israeli education system. This article will examine in depth the various influences expressed on the educational, cultural and even economic level. The article will analyze trends and social phenomena that have led to a change in policy and legislation in order to best absorb the immi-grant communities in Israel. The framework of the article will be compared to the absorption of foreign residents in countries surrounding the Black Sea.

Cuvinte-cheie
sistemul de învăţământ, globalizarea, studenții străini, imigraţia,

education system, globalization, foreign students, Immigra-tion