Articolul precedent |
Articolul urmator |
861 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-10 09:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'38:801.82 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Lingvistică. Limbi (4990) |
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (60) |
SM ISO690:2012 BUDNIC, Ana, SMOCHIN, Olga. A stylistic approach to teaching literature. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 170-175. ISBN 978-9975-3370-5-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.4, 2019 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016:81'38:801.82 | |||||
Pag. 170-175 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul studiază importanța și relevanța abordării stilistice a unui text literar la nivel universitar. Dacă vom adopta o abordare stilistică în predarea literaturii, studenții vor avea rolul participativ, deoarece vor fi învățați să interacționeze, să examineze și să evalueze limbajul textului, pentru a interpreta înțelesul dobândit intuitiv, folosind trăsăturile lingvistice și teoriile literare. |
|||||
|