Articolul precedent |
Articolul urmator |
1044 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-23 00:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111'243-057.874 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Limba engleză (667) |
SM ISO690:2012 BALTAG, Veronica. Integrating indigenous cultures into english language teaching. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 159-170. ISBN 978-9975-3370-5-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.4, 2019 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016:811.111'243-057.874 | |||||
Pag. 159-170 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol se discută importanţa culturii tradițiilor și obiceiurilor studentului în procesul de învățare a limbii engleze. Totodată, profesorul trebuie să respecte drepturile studenţilor şi să dea dovadă de toleranţă în procesul de instruire. |
|||||
|