A reflective approach to teaching english as an international language
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1053 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 10:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111 (76)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Limba engleză (671)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Lucia. A reflective approach to teaching english as an international language. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 145-149. ISBN 978-9975-3370-5-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.4, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

A reflective approach to teaching english as an international language

CZU: 37.016:811.111

Pag. 145-149

Şchiopu Lucia
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2020


Rezumat

Limba Engleză este o limbă internațională care are un număr mare de vorbitori nativi. O limbă atinge un statut global atunci când este abordată ca o limbă care joacă un rol special recunoscut în fiecare țară. În acest articol se subliniază trei cercuri concentrice: 1. Cercul Interior (limba engleză este limbă primară), 2. Cercul exterior (limba engleză este a doua limbă într-o țară multilingvă), 3. Cercul de extindere (Limba engleză este studiată ca o limbă străină și nu are statut administrativ special). În articol se accentuează termenul imperialism lingvistic, ceea ce înseamnă că dominația limbii engleze este susținută și menținută de instituirea și reconstituirea continuă a inegalităților structurale și culturale dintre limba engleză și alte limbi.