Articolul precedent |
Articolul urmator |
1053 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 10:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (76) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Limba engleză (671) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Lucia. A reflective approach to teaching english as an international language. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.4, pp. 145-149. ISBN 978-9975-3370-5-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.4, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 145-149 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limba Engleză este o limbă internațională care are un număr mare de vorbitori nativi. O limbă atinge un statut global atunci când este abordată ca o limbă care joacă un rol special recunoscut în fiecare țară. În acest articol se subliniază trei cercuri concentrice: 1. Cercul Interior (limba engleză este limbă primară), 2. Cercul exterior (limba engleză este a doua limbă într-o țară multilingvă), 3. Cercul de extindere (Limba engleză este studiată ca o limbă străină și nu are statut administrativ special). În articol se accentuează termenul imperialism lingvistic, ceea ce înseamnă că dominația limbii engleze este susținută și menținută de instituirea și reconstituirea continuă a inegalităților structurale și culturale dintre limba engleză și alte limbi. |
||||||
|