Articolul precedent |
Articolul urmator |
649 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 16:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.041 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 POPA, Natalia. Cadrul curricular al autoeducației elevului de vârstă școlară mică. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 166-172. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.041 | ||||||
Pag. 166-172 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The results of the primary curriculum analysis demonstrate the presence of a curriculum framework for self-education skills in primary school pupils built from two mutually conditioned outlook - disciplinary and transdisciplinary - and cemented by developing selfassessment skills in the context of the EDC paradigm. |
||||||
|