Strategia construcției cauzale în explicarea rezultatelor demersului explorativ-investigativ în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
552 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-09 20:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Strategia construcției cauzale în explicarea rezultatelor demersului explorativ-investigativ în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 154-159. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Strategia construcției cauzale în explicarea rezultatelor demersului explorativ-investigativ în clasele primare

CZU: 373.3.015.3

Pag. 154-159

Teleman Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

The Science field addresses the implications of scientific activity on the environment. Investigation requires an explanation of the investigated findings by the formulation of direct conclusions. The causal explanation is based on a hypothetical question, hypothesis or supposition: What would happen, if ...?. The causal explanation penetrates from the dimension or external manifestation of objects or processes to their essence, which is necessary in the study of the environment in the primary classes.