Articolul precedent |
Articolul urmator |
552 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-09 20:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Strategia construcției cauzale în explicarea rezultatelor demersului explorativ-investigativ în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 154-159. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 154-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The Science field addresses the implications of scientific activity on the environment. Investigation requires an explanation of the investigated findings by the formulation of direct conclusions. The causal explanation is based on a hypothetical question, hypothesis or supposition: What would happen, if ...?. The causal explanation penetrates from the dimension or external manifestation of objects or processes to their essence, which is necessary in the study of the environment in the primary classes. |
||||||
|