Articolul precedent |
Articolul urmator |
667 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 19:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:51 (14) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
Matematică (1636) |
SM ISO690:2012 DUBINEANSCHI, Tatiana. Dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor claselor primare în procesul activității de rezolvare a problemelor de matematică. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 143-154. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3.02:51 | |||||
Pag. 143-154 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
This article discusses the issue of developing metacognitive abilities in primary school pupils during the process of solving math problems. The concept of metacognition and its structure is elucidated, the normative framework for the formation of metacognitive abilities is specified and some specific strategies are briefly described. |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Dubineanschi, T.</dc:creator> <dc:date>2019</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>This article discusses the issue of developing metacognitive abilities in primary school pupils during the process of solving math problems. The concept of metacognition and its structure is elucidated, the normative framework for the formation of metacognitive abilities is specified and some specific strategies are briefly described.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului (Seria 21, Vol.2) 143-154</dc:source> <dc:title>Dezvoltarea abilităților metacognitive ale elevilor claselor primare în procesul activității de rezolvare a problemelor de matematică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>