Articolul precedent |
Articolul urmator |
776 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 22:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3+316.485:373.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
Procese sociale. Dinamică socială (578) |
SM ISO690:2012 GARŞTEA, Nina. Strategii de gestionare a conflictelor în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 128-138. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3+316.485:373.3 | ||||||
Pag. 128-138 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article elucidates various approaches to the concept of conflict in correlation with the person's performance, communication and behavior. Various models and strategies for conflict management are described in the primary classes. |
||||||
|