Articolul precedent |
Articolul urmator |
677 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-05 22:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7 (481) |
Psihologie (3396) |
SM ISO690:2012 PERJAN, Carolina. Dificultăți emoționale la vărsta preșcolară. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 65-69. ISBN 978-9975-3370-2-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7 | ||||||
Pag. 65-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article involves a theoretical analysis of notions related to the emotional sphere. In this article discusses various notions such as: emotional distress, emotional difficulties, emotional disturbances, emotional issues, through divergent opinions and classifications of professional authors. The methods of psychotherapeutic intervention with children of pre-school age are also described. In conclusion, we propose our own opinion on the etymology of the examined concepts. |
||||||
|