Customizarea – tendinta ultramoderna şi în agricultură
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
562 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-28 14:42
SM ISO690:2012
RAPCEA, Vitalie. Customizarea – tendinta ultramoderna şi în agricultură. In: Horticultură, Viticultură şi vinificaţie, Silvicultură şi grădini publice, Protecţia plantelor: Simpozionului Ştiinţific Internaţional „Horticultura modernă – realizări şi perspective”, 25 iunie 2010, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2010, Vol. 24 (1), pp. 232-234. ISBN 978-9975-64-191-3 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Horticultură, Viticultură şi vinificaţie, Silvicultură şi grădini publice, Protecţia plantelor
Vol. 24 (1), 2010
Conferința "Horticultură, Viticultură şi vinificaţie, Silvicultură şi grădini publice, Protecţia plantelor"
Chișinău, Moldova, 25 iunie 2010

Customizarea – tendinta ultramoderna şi în agricultură


Pag. 232-234

Rapcea Vitalie
 
Institutul Ştiinţifico-Practic de Horticultură şi Tehnologii Alimentare
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

The author of this article is pursuing the idea of the “end of the marketing”. He suggests that mass customization is the finish line of the 3rd phase of evolution of marketing. He says that the companies that will succeed are those that will take customization to the mass production level.  

Cuvinte-cheie
marketing, customization, companies, production