Articolul precedent |
Articolul urmator |
562 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-28 14:42 |
SM ISO690:2012 RAPCEA, Vitalie. Customizarea – tendinta ultramoderna şi în agricultură. In: Horticultură, Viticultură şi vinificaţie, Silvicultură şi grădini publice, Protecţia plantelor: Simpozionului Ştiinţific Internaţional „Horticultura modernă – realizări şi perspective”, 25 iunie 2010, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2010, Vol. 24 (1), pp. 232-234. ISBN 978-9975-64-191-3 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Horticultură, Viticultură şi vinificaţie, Silvicultură şi grădini publice, Protecţia plantelor Vol. 24 (1), 2010 |
||||||
Conferința "Horticultură, Viticultură şi vinificaţie, Silvicultură şi grădini publice, Protecţia plantelor" Chișinău, Moldova, 25 iunie 2010 | ||||||
|
||||||
Pag. 232-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author of this article is pursuing the idea of the “end of the marketing”. He suggests that mass customization is the finish line of the 3rd phase of evolution of marketing. He says that the companies that will succeed are those that will take customization to the mass production level. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, customization, companies, production |
||||||
|