Opinii pedagogice privind implementarea documentelor de politici curriculare în educația timpurie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
853 51
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 18:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.091 (16)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica, CEBANU (SLUTU), Lilia. Opinii pedagogice privind implementarea documentelor de politici curriculare în educația timpurie. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 87-94. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567677
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Opinii pedagogice privind implementarea documentelor de politici curriculare în educația timpurie

Pedagogical opinions on the implementation of curriculum policies documents in early education

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567677
CZU: 373.2.091

Pag. 87-94

Clichici Veronica, Cebanu (Slutu) Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

The present publication offers the reflection of a pedagogical study that identifies the real needs of the managerial / didactic staff regarding the implementation of the current documents of curricular policies in the institution of early education at national level. The predictive findings of the study capitalize on the need for methodological recommendations regarding the process of applying the curriculum developed in early education, especially for the age of preparing children for school within the institution of early education.

Prezenta publicație oferă reflexia unui studiu pedagogic ce identifică nevoile cadrelor manageriale/ didactice privind implementarea actualelor documente de politici curriculare în instituția de educație timpurie la nivel național. Constatările predictive ale studiului valorifică necesitatea recomandărilor metodologice privind procesul de aplicare a curriculumului dezvoltat în educația timpurie, îndeosebi pentru vârsta pregătirii copiilor de școală în grădiniţă

Cuvinte-cheie
early education, curriculum, standards, policies, Implementation, pedagogical opinions, institution,

educaţie timpurie, curriculum, standarde, politici, implementare, opinii pedagogice, instituție