Experiența europeană în domeniul formării formatorilor pentru pregătirea profesională continuă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
779 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 09:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091 (54)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
SM ISO690:2012
ISAC, Ştefania. Experiența europeană în domeniul formării formatorilor pentru pregătirea profesională continuă. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 69-74. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567659
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Experiența europeană în domeniul formării formatorilor pentru pregătirea profesională continuă

European experience in training of trainers domain in the perspective of continuous training

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567659
CZU: 378.091

Pag. 69-74

Isac Ştefania
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

In this article we refer to landmarks concept on „adult education” in the context of European Union policies in training of trainers domain as well as their training system in the perspective of continuous training in various EU Member States. And basic skills in continuing vocational training systems and the training of trainers are largely re-used on the educational component, which will remain the most important in the vast majority of European countries in order to achieve the optimal outcome of teaching.

În acest articol ne vom referi la reperele conceptuale privind „educația adulților“ în contextul politicilor UE în domeniul formării de formatori, precum și la sistemele de formare a formatorilor pentru pregătire profesională continuă din diverse state membre. În plus, competențele de bază în sistemele de formare profesională continuă și formarea formatorilor sunt în mare parte reutilizate în ceea ce privește componenta educațională, care va rămâne cea mai importantă în marea majoritate a țărilor europene pentru a obține un rezultat optim al predării.

Cuvinte-cheie
conceptual landmarks, human capital, training of trainers domain, adult education, professional training, pedagogical and didactic competence,

repere conceptuale, capital uman, sisteme de formare a formatorilor, educaţia adulţilor, profesionalizare, competența pedagogică și didactică