Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
808 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-05 13:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:57 (3) |
Organizarea instruirii (523) |
Științe biologice în general (3558) |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa. Experimentul didactic – metodă activă de evaluare a competenței de cunoaștere științifică. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 50-53. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567645 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567645 | |||||
CZU: 37.091:57 | |||||
Pag. 50-53 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Disciplina școlară Biologia face parte din domeniul științelor naturale, iar experimentul devine metodă de studiere și evaluare a acesteia, de asemenea, sunt descrise etapele și criteriile de evaluare a experimentului didactic. În calitate de produs, experimentul didactic poate măsura/evalua competența de cunoaștere științiică. |
|||||
Cuvinte-cheie curriculum școlar, evaluare, competenţa de cunoaştere ştiinţifică, experiment didactic, school curriculum, assessment, competence of scientiic knowledge, teaching experiment |
|||||
|