Experimentul didactic – metodă activă de evaluare a competenței de cunoaștere științifică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
808 47
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-05 13:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:57 (3)
Organizarea instruirii (523)
Științe biologice în general (3558)
SM ISO690:2012
SIMION, Crenguţa. Experimentul didactic – metodă activă de evaluare a competenței de cunoaștere științifică. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 50-53. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567645
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Experimentul didactic – metodă activă de evaluare a competenței de cunoaștere științifică

The didactic experiment - an active method of evaluating the competence of scientific knowledge

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567645
CZU: 37.091:57

Pag. 50-53

Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

Disciplina școlară Biologia face parte din domeniul științelor naturale, iar experimentul devine metodă de studiere și evaluare a acesteia, de asemenea, sunt descrise etapele și criteriile de evaluare a experimentului didactic. În calitate de produs, experimentul didactic poate măsura/evalua competența de cunoaștere științiică.

The school discipline, Biology is part of the ield of natural sciences, and the experiment becomes a method of studying and evaluating them, also the stages and criteria for evaluating the didactic experiment are described . And as a product, the didactic experiment can be measured or evaluated ,the competence of scientific knowledge

Cuvinte-cheie
curriculum școlar, evaluare, competenţa de cunoaştere ştiinţifică, experiment didactic,

school curriculum, assessment, competence of scientiic knowledge, teaching experiment