Abordări teoretice privind învățarea limbilor străine de către copiii de 6-7 ani
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
634 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-25 02:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:81’243 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Abordări teoretice privind învățarea limbilor străine de către copiii de 6-7 ani. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 24-31. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567622
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Abordări teoretice privind învățarea limbilor străine de către copiii de 6-7 ani

Approches théoriques sur l’apprentissage des langues étrangeres pour les enfants de 6 a 7 ans

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567622
CZU: 373.3:81’243

Pag. 24-31

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

L’apprentissage des langues étrangères dans l’éducation préscolaire est un domaine vaste et complexe, situé à l’interférence de divers domaines de la connaissance humaine, de sorte qu’une théorie unique ne peut répondre à toutes les exigences. En élaborant les fondements théoriques de l’apprentissage des langues dans l’éducation préscolaire, nous tenterons de présenter une approche globale des théories pédagogiques, psychologiques et psycholinguistiques, rapportée à l’âge de 6 ans.

Învățarea limbilor străine în educația timpurie constituie un domeniu vast, complex, situat la interferența diverselor domenii ale cunoașterii umane, astfel că o singură teorie nu poate i viabilă în condițiile tuturor solicitărilor contemporane. În demersul nostru științiic, vom încerca să prezentăm o abordare integralizatoare a teoriilor pedagogice, psihologice și psiholingvistice, raportate la vârstele de 6-7 ani.

Cuvinte-cheie
enfant, apprentissage, langue maternelle, langues étrangères, communication orale, idées, conceptions, théories de l’apprentissage des sciences,

copil, învăţare, limba maternă, limbi străine, comunicare orală, idei, concepții, teorii ale științei învățării.