Articolul precedent |
Articolul urmator |
771 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 03:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[54+57] (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 ROTARI, Natalia. Rolul proiectelor educaționale în abordarea interdisciplinară chimie-biologie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 279-284. ISBN 978-9975-76-268-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[54+57] | ||||||
Pag. 279-284 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rolul abordării interdisciplinare a materiei, în contextul învățământului centrat pe elev este unul substanțial, mai ales în cadrul ariei curriculare matematică și științe ale naturii, unde interdisciplinaritatea este absolut obligatorie, având în vedere aplicabilitatea directă în practică a chimiei, fizicii, biologiei și matematicii. Un impact mai evident în abordarea interdisciplinară poate fi obținut în urma implementării proiectelor educaționale de cercetare în care elevul identifică necesitățile și acumulează/selectează cunoștințe din diferite domenii în vederea soluționării diferitor situații autentice, relaționând experiențele școlare cu cele din afara școlii, cu propriile nevoi și interese. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, abordare interdisciplinară, proiect educațional, cercetare, motivație pentru învățare, proces de predare-învățare-evaluare, interdisciplinarity, interdisciplinary approach, educational project, research, Motivation for learning, teaching-learning-evaluation process |
||||||
|