Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-01 22:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
35.082.1 (1) |
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2622) |
SM ISO690:2012 PRODAN-ŞESTACOV, Liubovi. Opţiunile stratergice în alegerea paradigmei de formare a funcţionarilor publici. In: Consolidarea administraţiei publice locale şi perspectivele Europene ale Republicii Moldova: conferinţă ştiinţifico-practică internaţională , 23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipogr. Garomont Studio, 2018, pp. 97-102. ISBN 978-9975-134-20-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Consolidarea administraţiei publice locale şi perspectivele Europene ale Republicii Moldova 2018 | ||||||
Conferința "Consolidarea administraţiei publice locale şi perspectivele Europene ale Republicii Moldova" Chişinău, Moldova, 23 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 35.082.1 | ||||||
Pag. 97-102 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, the author proposes to analyze two educational paradigms: humanist and sociocentric. The education system is currently undergoing permanent reforms, and often the reformers are only concerned with "what?" (Referring to study disciplines and content), "how?" (With reference to methods, techniques and tools for training / education) and forgets to answer the question "for what?" Thus, the choice of the paradigm presupposes giving a specific answer to this vital question that would outline the destiny of the training and education system for a certain period of time. |
||||||
Cuvinte-cheie education, paradigm, umanism, sociocentrism, strategic option |
||||||
|