Opţiunile stratergice în alegerea paradigmei de formare a funcţionarilor publici
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
671 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-01 22:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
35.082.1 (1)
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2622)
SM ISO690:2012
PRODAN-ŞESTACOV, Liubovi. Opţiunile stratergice în alegerea paradigmei de formare a funcţionarilor publici. In: Consolidarea administraţiei publice locale şi perspectivele Europene ale Republicii Moldova: conferinţă ştiinţifico-practică internaţională , 23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipogr. Garomont Studio, 2018, pp. 97-102. ISBN 978-9975-134-20-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Consolidarea administraţiei publice locale şi perspectivele Europene ale Republicii Moldova 2018
Conferința "Consolidarea administraţiei publice locale şi perspectivele Europene ale Republicii Moldova"
Chişinău, Moldova, 23 noiembrie 2018

Opţiunile stratergice în alegerea paradigmei de formare a funcţionarilor publici

CZU: 35.082.1

Pag. 97-102

Prodan-Şestacov Liubovi
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2020


Rezumat

In this article, the author proposes to analyze two educational paradigms: humanist and sociocentric. The education system is currently undergoing permanent reforms, and often the reformers are only concerned with "what?" (Referring to study disciplines and content), "how?" (With reference to methods, techniques and tools for training / education) and forgets to answer the question "for what?" Thus, the choice of the paradigm presupposes giving a specific answer to this vital question that would outline the destiny of the training and education system for a certain period of time.  

Cuvinte-cheie
education, paradigm, umanism, sociocentrism, strategic option