Articolul precedent |
Articolul urmator |
708 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-24 00:19 |
SM ISO690:2012 ZUBAC, Ion. Fizica stării condensate, mecanica cuantică şi formarea fizicienilor. Trasee separate versus domenii complementare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 76-79. ISBN 978-9975-76-252-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 76-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mecanismul de pregătire a cadrelor calificate în domeniul fizicii pretinde atingerea unor ținte, și rezultatul acestui proces depinde de acțiunea mai multor factori, inclusiv de îndeplinirea responsabilă a sarcinilor concrete specifice programei universitare. Soluții menite să sprijine nivelul de formare a studenților în domeniul respectiv ar putea fi identificate dacă, în prima instanță, se stabilesc forma actuală și premisele acestui mecanism. Dinamica pregătirii cadrelor înalt calificate în domeniul de care vorbim scoate în prim plan două ramuri: fizica stării condensate și mecanica cuantică. În articol sunt discutate aspecte din procesul de pregătire a cadrelor calificate în fizică în contextul pseudo-aplicării sistemului bolognez în Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie formarea specialiştilor, materie condensată, predare-învăţare, mecanica cuantică, traseu educaţional, progres, training of specialists, condensed matter, teaching-learning, quantum mechanics, educational path, progress |
||||||
|