Interdisciplinaritatea şi integrare curriculară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
547 39
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-03 00:21
SM ISO690:2012
SOCHIRCĂ, Elena. Interdisciplinaritatea şi integrare curriculară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 24-30. ISBN 978-9975-76-252-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Interdisciplinaritatea şi integrare curriculară


Pag. 24-30

Sochircă Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020


Rezumat

The significance of the didactic study, presented in the paper, focuses on the interdisciplinary approach - constitutive principle in the implementation of integrated curriculum. The correlation of content of common interest in at least two to three school subjects provides support for an effective and high quality teaching and learning of Geography, to capitalize students' knowledge, skills and abilities acquired in other disciplines, geography lessons and vice versa, for a collaboration between teachers of different disciplines in activities of common interest.

Semnificaţia studiului didactic, prezentat în lucrare, se axează pe abordarea interdisciplinară – principiu constitutiv în implementarea unui curriculum integrat. Corelarea conţinuturilor de interes comun din cel puţin două-trei discipline şcolare oferă un suport pentru o predare şi învăţare eficientă şi de calitate a Geografiei, pentru valorificarea cunoştinţelor, competenţelor şi deprinderilor elevilor, dobândite în cadrul altor discipline, la lecțiile de geografie şi invers, pentru o colaborare între profesorii de diferite discipline în activităţile de interes comun.