Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
552 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-27 10:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09 (546)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
CERBUŞCA, Pavel. Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 26-31. ISBN 978-9975-76-271-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Semnificația cadrului didactic între interesele copilului și așteptările societății

CZU: 37.09

Pag. 26-31

Cerbuşca Pavel
 
Liceul Teoretic Republican „Aristotel”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 ianuarie 2020