Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 11:10 |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Continuitatea învățării active: alegerea activităților de îmbunătățire a procesului de învățare a studenților în sala de curs. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 110-115. ISBN 978-9975-76-284-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 110-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Researchers Charles C. Bonwell and Tracy E. Sutherland stress that many teachers agree that active learning is far more effective than passive learning. Is Active Learning So Rare? This article develops a conceptual framework that allows all teachers to find ways to use meaningful and educational activities, regardless of the teaching style or course objectives. The purpose of the article is above all to cause reflection and discussion, and not to suggest a clear answer to the issues discussed. |
||||||
|