Articolul precedent |
Articolul urmator |
736 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-02 13:12 |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai. Visible teaching and Inquiry-Based Learning. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 62-66. ISBN 978-9975-76-284-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sunt examinate metode de predare, care conțin o componentă esențială de feedback. Este arătat că în conformitate cu teoria Visible Teaching and Learning comunicarea bidirecțională profesor – elev ar trebui să fie prezentă în orice metodă modernă de predare. Este descris conceptul de Inquiry Based Education și este demonstrată corelarea lui puternică cu teoria Visible Teaching and Learning. Sunt prezentați factorii de impact asupra învățării a diferitor metode constructiviste de predare. Este evidențiat rolul comunicării și a efortului personal de învățare în formarea cunoștințelor sustenabile. |
||||||
|