Particularitățile formării orientării valorice la adolescenți și tineri
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
703 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 16:26
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana. Particularitățile formării orientării valorice la adolescenți și tineri. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 6-11. ISBN 978-9975-76-284-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Particularitățile formării orientării valorice la adolescenți și tineri


Pag. 6-11

Antoci Diana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

În articolul dat sunt examinate varii cercetări științifice privind particularitățile formării și manifestării orientării valorice la adolescenți și tineri. Studiul orientărilor valorice s-a desfășurat prin evaluarea pozițiilor științifice ce țin de specificarea procesului de formare a valorilor în ontogeneză, de necesitatea activității umane pentru dezvoltarea orientării valorice la copii, de impactul spectrului larg de factori asupra conturării orientărilor valorice, de corelarea valorilor cu elementele structurale ale personalității etc. Conținutul expus determină actualitatea cercetării întreprinse și conturează direcțiile investigaționale prioritare.

This article examines various theoretical and scientific approaches concerning particularities of formation and manifestation of value orientation in adolescents and youth. The study of the value orientations was carried out by analyzing the scientific positions related to specifying the process of values formation in ontogenesis, the necessity of human activity for development of value orientation in childhood, the impact of the broad spectrum of factors on shaping the value orientations, the correlation of values with the structural elements of personality etc. The exposed content determines the actuality of the undertaken research and outlines the priority investigative directions.