Scopul şi ipoteza cercetării în ştiinţele pedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1195 180
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 18:19
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile. Scopul şi ipoteza cercetării în ştiinţele pedagogice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 79-84. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Scopul şi ipoteza cercetării în ştiinţele pedagogice


Pag. 79-84

Panico Vasile
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

Lucrarea este consacrată elucidării şi descrierii raportului dintre scopul şi ipoteza cercetării în ştiinţele pedagogice. Scopul cercetării reprezintă o anticipare mintală a rezultatului normativ proiectat spre care este orientată activitatea pedagogului cercetător. Ipoteza de cercetare reprezintă un prototip al viitoarei teorii, o construcţie teoretică veridicitatea căreia necesită să fie demonstrată experimental.

The paper is devoted to elucidating and describing the relationship between the purpose and the hypothesis of research in pedagogical sciences. The purpose of the research is an anticipation of the mentality of a designed normative result to which the activity of the researcher teacher is directed. The research hypothesis is a prototype of future theories, a theoretical construction whose veredicity must be demonstrated experimentally.

Cuvinte-cheie
scopul şi ipoteza cercetării, modele de formulare a scopului şi ipotezei cercetării,

purpose and hypothesis of research, patterns of goal and research hypothesis