Articolul precedent |
Articolul urmator |
1195 180 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 18:19 |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile. Scopul şi ipoteza cercetării în ştiinţele pedagogice. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 79-84. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 79-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea este consacrată elucidării şi descrierii raportului dintre scopul şi ipoteza cercetării în ştiinţele pedagogice. Scopul cercetării reprezintă o anticipare mintală a rezultatului normativ proiectat spre care este orientată activitatea pedagogului cercetător. Ipoteza de cercetare reprezintă un prototip al viitoarei teorii, o construcţie teoretică veridicitatea căreia necesită să fie demonstrată experimental. |
||||||
Cuvinte-cheie scopul şi ipoteza cercetării, modele de formulare a scopului şi ipotezei cercetării, purpose and hypothesis of research, patterns of goal and research hypothesis |
||||||
|