Profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
575 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-13 17:59
SM ISO690:2012
OVCERENCO, Nadejda. Profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 75-78. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare


Pag. 75-78

Ovcerenco Nadejda
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul abordează problematica profilaxiei fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. Actualmente tinerii nu consideră parentalitatea drept izvor al împlinirii umane. Consecinţele fenomenului dat asupra conştiinţei  şi comportamentului tinerilor impun obiectivul educaţiei pentru parentalitate cu mult timp înainte ca ei să prefere nonparentalitatea ca stil de viață. Lucrarea conţine analiza potenţialului educaţional al curriculei şcolare privind profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. Sunt propuse modalităţi de valorificare a curriculei şcolare. Articolul conţine sugestii privind profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare.

The article addresses the issue of prophylaxis of non-parenthood phenomenon as a lifestyle by capitalizing on the educational potential of the curriculum. At present, young people do not regard parenthood as the source of human fulfillment. The consequences of the phenomenon on young people's conscience and behavior impose the goal of parenthood education long before they prefer non-parenthood as a lifestyle. The paper contains an analysis of the educational potential of the curriculum regarding the prophylaxis of the phenomenon of non-parenthood as a lifestyle by making use of the educational potential of the curriculum. There are proposed ways of capitalizing on the curriculum. The article contains some suggestions for gaining efficiency in prophylaxis of non-parenthood as a lifestyle by capitalizing on the educational potential of the curriculum.

Cuvinte-cheie
parentalitate, nonparentalitate, profilaxia nonparentalității, educaţie pentru parentalitate, stil de viaţă, potențialului educativ, curricula şcolară,

parenthood, nonparentality, non-parental prophylaxis, education for parenthood, lifestyle, educational potential, school curriculum