Articolul precedent |
Articolul urmator |
575 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-13 17:59 |
SM ISO690:2012 OVCERENCO, Nadejda. Profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 75-78. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problematica profilaxiei fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. Actualmente tinerii nu consideră parentalitatea drept izvor al împlinirii umane. Consecinţele fenomenului dat asupra conştiinţei şi comportamentului tinerilor impun obiectivul educaţiei pentru parentalitate cu mult timp înainte ca ei să prefere nonparentalitatea ca stil de viață. Lucrarea conţine analiza potenţialului educaţional al curriculei şcolare privind profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. Sunt propuse modalităţi de valorificare a curriculei şcolare. Articolul conţine sugestii privind profilaxia fenomenului nonparentalității ca stil de viață prin valorificarea potențialului educativ al curriculei școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie parentalitate, nonparentalitate, profilaxia nonparentalității, educaţie pentru parentalitate, stil de viaţă, potențialului educativ, curricula şcolară, parenthood, nonparentality, non-parental prophylaxis, education for parenthood, lifestyle, educational potential, school curriculum |
||||||
|