Articolul precedent |
Articolul urmator |
1341 175 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:29 |
SM ISO690:2012 ANTOCI, Diana, LEȘAN, Lilia. Atitudini și orientări valorice: definiții, funcții, corelații. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 21-25. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 21-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat sunt examinate varii poziții teoretico-științifice și expuse cele personale cu referire la orientări valorice și atitudinile care constituie elementele fundamentale ale personalității și exprimă poziția personalității față de realitatea socială, determină motivația personalității în devenire, influențează asupra activității umane, acțiunilor și comportamentelor. Studiul orientărilor valorice și atitudinilor din perspectiva tangențelor corelaționale sunt puțin studiate în domeniul științelor educației și determină actualitatea cercetării întreprinse în vederea determinării direcțiilor de abordare a personalității copilului aflate în dezvoltare. |
||||||
Cuvinte-cheie valoare, orientare valorică, atitudine, comportament, personalitate, value, value orientation, attitude, behavior, personality |
||||||
|