Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
986 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 09:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922-053.8 (2) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor, LUNGU, Violeta. Creșterea nivelului de autonomie personală a adulților emergenți prin intervenții psihologice de grup. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2019, nr. 4(57), pp. 105-117. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(57) / 2019 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922-053.8 | ||||||
Pag. 105-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Premise. În acest articol sunt prezentate rezultatele demersului de creștere a autonomiei personale la adulții emergenți prin intervenții psihologice de grup. Înainte de a prezenta datele de cercetare sunt trecute în revistă aspecte teoretice și conceptuale ale constructului psihologic autonomie personală. Metoda. Autonomia personală a celor 24 de participanți la cercetare a fost investigată cu Scala de Autonomie personală [1] în fazele de pre și post intervenție psihologică. După testarea pre-intervenție s-au constituit două grupuri, experimental și de control, omogene din punct de vedere demografic și al nivelului de autonomie. Rezultate. În urma intervenției psihologice de grup, s-a constat creșterea autonomiei personale la nivel global și dimensiuni pentru tinerii participanți la grup. |
||||||
Cuvinte-cheie autonomie personală, adult emergent, personal autonomy, emerging adult |
||||||
|