Articolul precedent |
Articolul urmator |
500 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-13 12:27 |
SM ISO690:2012 STRĂJESCU, Natalia. Formarea competenţelor în receptarea romanului istoric şi politic în liceu. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 111-114. ISBN 978-9975-76-286-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 111-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Raportarea justificată a unei scrieri literare la istoria naţională este deosebit de oportună, căci de înţelegerea corectă a acestei relaţii depinde veridicitatea interpretării operelor respective. În procesul de predare a literaturii române, atestăm numeroase scrieri artistice cu filon istoric și politic, dominat tematic de dramele oamenilor de rând. Valorificarea unor opere de acest gen la orele de literatură română trebuie să fie precedată de explicarea detaliată a conceptului de roman istoric şi politic, în scopul familiarizării liceenilor cu unii termeni specializaţi. |
||||||
|