Articolul precedent |
Articolul urmator |
820 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-06 02:42 |
SM ISO690:2012 ARPENTII, Tatiana. The advantage of devising exercises based on media products for the English classroom. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 3, pp. 89-93. ISBN 978-9975-76-286-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 3, 2019 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 89-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă unele aspecte metodologice ce ţin de utilizarea resurselor Mass-media in procesul de predare-învăţare a limbii engleze. Sunt identificate rolurile pe care profesorul și le asumă în predare precum și cele mai potrivite tipare de interacţiune cu studenţii. Sunt expuse unele activităţi practice create în baza unor instrumente din Mass media care contribuie la asimilarea eficientă a limbii engleze. |
||||||
Cuvinte-cheie media, product, Access, computer games, Internet, radio programs, news, films, songs, intellectual skills |
||||||
|