Articolul precedent |
Articolul urmator |
914 69 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 17:22 |
SM ISO690:2012 BURBULEA, Rodica. Analiza strategiilor promoționale aplicate în entitate. In: Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene, 12-13 decembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia „Adrilang“, 2019, pp. 219-223. ISBN 978-9975-3287-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene 2019 | ||||||
Conferința "Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene" Chișinău, Moldova, 12-13 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 219-223 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sarcina marketingului este de a satisface nevoile consumatorului si de a aduce totodată profit. Comunicarea avantajelor unui produs sau a ideilor deosebite despre el este un aspect foarte important al marketingului, aspect care devine în prezent tot mai dificil. Dezvoltarea unei strategii promoţionale si a componentelor ei a devenit azi mai importantă ca niciodată în activitatea de marketing. Marketingul implică astăzi mai mult decât dezvoltarea unui produs bun, decât stabilirea unui preţ corect si decât asigurarea rapidă a disponibilităţii lui pentru consumator. Acestea sunt insuficiente pentru a genera suficiente vânzări si profituri. Mulţi dintre consumatorii potenţiali nu vor deveni niciodată constienţi de existenţa unui anumit produs, iar alţii nu vor fi convinsi de avantajele lui. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, politică promoţională, strategie, strategie promoțională, marketing, promotional policy, strategy, promotional strategy |
||||||
|