Analiza strategiilor promoționale aplicate în entitate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
914 69
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 17:22
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica. Analiza strategiilor promoționale aplicate în entitate. In: Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene, 12-13 decembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia „Adrilang“, 2019, pp. 219-223. ISBN 978-9975-3287-6-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene 2019
Conferința "Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene"
Chișinău, Moldova, 12-13 decembrie 2019

Analiza strategiilor promoționale aplicate în entitate


Pag. 219-223

Burbulea Rodica
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2019


Rezumat

Sarcina marketingului este de a satisface nevoile consumatorului si de a aduce totodată profit. Comunicarea avantajelor unui produs sau a ideilor deosebite despre el este un aspect foarte important al marketingului, aspect care devine în prezent tot mai dificil. Dezvoltarea unei strategii promoţionale si a componentelor ei a devenit azi mai importantă ca niciodată în activitatea de marketing. Marketingul implică astăzi mai mult decât dezvoltarea unui produs bun, decât stabilirea unui preţ corect si decât asigurarea rapidă a disponibilităţii lui pentru consumator. Acestea sunt insuficiente pentru a genera suficiente vânzări si profituri. Mulţi dintre consumatorii potenţiali nu vor deveni niciodată constienţi de existenţa unui anumit produs, iar alţii nu vor fi convinsi de avantajele lui.

The task of marketing is to meet the needs of the consumer and to bring profit. Communicating the advantages of a product or the special ideas about it is a very important aspect of marketing, which is becoming increasingly difficult today. Developing a promotional strategy and its components has become more important today than ever in the marketing activity. Marketing today involves more than the development of a good product, than establishing a fair price and ensuring the rapid availability of it for the consumer. These are insufficient to generate sufficient sales and profits. Many potential consumers will never become aware of the existence of a particular product, and others will not be convinced of its benefits.

Cuvinte-cheie
marketing, politică promoţională, strategie, strategie promoțională,

marketing, promotional policy, strategy, promotional strategy