Articolul precedent |
Articolul urmator |
917 109 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 22:50 |
SM ISO690:2012 CHIȚU, Ecaterina, BEDRULE-GRIGORUȚĂ, Maria Viorica. Considerații asupra elementelor cheie în formarea brandului de angajator. In: Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene, 12-13 decembrie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia „Adrilang“, 2019, pp. 199-206. ISBN 978-9975-3287-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene 2019 | ||||||
Conferința "Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene" Chișinău, Moldova, 12-13 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 199-206 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de branding de angajator este legat, în primul rând, de atragerea și menținerea angajaților valoroși, iar acest lucru se realizează în scopul profitabilității firmei prin cunoașterea necesităților, așteptărilor și comportamentelor clienților. Brandingul de angajator prezintă un impact important față de motivația psihologică a angajaților. Astfel, în ceea ce privește atragerea și menținerea angajaților s-a constatat un interes sporit al organizațiilor în a gândi și aplica diferite tipuri de pachete salariale și beneficii în dependență de tipologia locurilor de muncă. Pornind de la contextul dat, scopul acestei analize a fost de a identifica care din strategiile implementate reprezintă elementul cheie în crearea brandului de angajator. Rezultatele obținute conduc la diferențierea organizațiilor vizate față de concurență. Metodologia cercetării a fost fundamentată pe un demers calitativ, având ca instrument de cercetare ghidul de interviu, in scopul sprijinirii ipotezei de cercetare conform căreia organizațiile analizate dețin un element cheie ce a dus la crearea brandului de angajator. Rezultatele cercetării noastre au dus la concluzia că atragerea unui colectiv tânăr, cunoașterea calității angajaților și formarea unui colectiv perfecționist, alături de alte elemente cheie conduc la formarea unui veritabil brand de angajator. |
||||||
Cuvinte-cheie Branding de angajator, stabilitate, valorizare, employer branding, stability, valorization |
||||||
|