Dificultăți tipice ale studenților vorbitori de limbă română la însușirea materialului aferent compartimentelor limbii (microstudiu de sinteză)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
694 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-07 21:30
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor, SULAC, Sofia, BABĂRĂ, Eugenia. Dificultăți tipice ale studenților vorbitori de limbă română la însușirea materialului aferent compartimentelor limbii (microstudiu de sinteză). In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 406-409. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Dificultăți tipice ale studenților vorbitori de limbă română la însușirea materialului aferent compartimentelor limbii (microstudiu de sinteză)


Pag. 406-409

Chirdeachin Alexei1, Babâră Nicanor1, Sulac Sofia1, Babără Eugenia2
 
1 Universitatea de Stat din Comrat,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2019


Rezumat

 The issue of fluent mastering of foreign languages is regarded as a necessary condition for both daily life and professional activity. The most frequently studied languages in pre-university and university education institutions are English, French and German. At the same time, students and pupils face a series of difficulties in learning these languages. These difficulties are caused by the difference in the phonetic, phonological, grammatical, lexical and spelling structure of the respective languages as compared to Romanian. For this reason, it is important to respect the principle of conscious acquisition of the language material by using a comparative and contrastive analysis of the phenomena of the native and studied languages and related didactic activities.

Cuvinte-cheie
phonetics, grammar, vocabulary, spelling, language learning, difficulties